Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji uczniów do Szkoły Polskiej im. Wacława Seweryna Rzewuskiego przy Ambasadzie RP w Abu Zabi z siedzibą w Dubaju (poniżej).
Zgłoszenie ucznia
Zgłoszenie ucznia do Szkoły Polskiej w Dubaju odbywa się w formie pisemnej. Rodzice lub prawni opiekunowie ucznia składają do kierownika szkoły:
- wypełniony kwestionariusz zgłoszeniowy ucznia – załącznik nr 1,
- kopię aktu urodzenia,
- kopię paszportu,
- klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik nr 2,
- oświadczenia – załącznik nr 3, 4, 5
- kopię ostatniego świadectwa z polskiej szkoły (nie dotyczy uczniów zgłaszanych do klasy pierwszej szkoły podstawowej),
- zaświadczenie o uczęszczaniu ucznia do szkoły w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną (jako załącznik) na adres: dubaj@orpeg.pl
Legitymacje szkolne
Uczeń szkoły posiada prawo do posiadania legitymacji szkolnej. Czytelnie wypełniony wniosek o jej wystawienie wraz z aktualnym zdjęciem o wymiarach 30 mm x 42 mm należy złożyć u wychowawcy klasy w wyznaczonym terminie.